miércoles, 29 de enero de 2020

29 DE GENER DE 2020

Hola!! Com esteu?

Després d'unes llargues vacances de nadal, tornem de nou a la càrrega! Però ara, amb una no va assignatura. Català.

Avui, a part de les presentacions, hem realitzat una reflexió sobre una lectura i hem fet una gràfica on mostrem el nostre recorregut a la vida amb les llengües que han aparegut en ella.

Vos ho deixe tot a continuació i continuem endavant!!! Finas la pròxima!

RESUM DE CLASSE:

  1. REFLEXIÓ SOBRE LA LECTURA:
“Llegir sense culpa. El foment de la lectura és un tema de debat al món educatiu.”
L’ensenyament està basat en l’error, no hem de tindre por a equivocar-nos. Nosaltres estem en una societat en la que l’educació encara està relacionada amb l’antiga forma d’educar, per això l’hem de cambiar. No se’ls ha d’obligar als xiquets a llegir el que no volen, si no coses que els motiven (no es tracta d’aconseguir que els xiquets avorrisquen la lectura) i per tant, motivar-los. Els xiquets lligen sense saber llegir: naixem amb la necessitat de comunicar-nos.
Una de les faenes que tindrem en un futur en una classe és observar i saber com observar. 
Al llarg del curs, el mestre detectaria certs problema i tindria que saber com actuar davant d’aquests, realitzant les adaptacions necessàries.
Per tant, llegir encara que pensem que els xiquets no lligen, o no son capaços; si ho son i se’ls ha de reconèixer quan fan una cosa bé perquè arriben a tindre gust per la lectura.
(Si trobe alguna lectura interesant sobre açò, enviar-li-ho)

  1. GRÁFICA

No hay comentarios:

Publicar un comentario